
Pomoc Techniczna
W trosce o naszych klientów dążymy do zminimalizowania nakładów pracy i czasu poświęcanego przez nich infrastrukturze IT. Pragniemy także ograniczać ryzyko wystąpienia problemów technicznych związanych z usterkami oprogramowania. W związku z tym przygotowaliśmy szereg pakietów pomocy technicznej. Każdy z nich obejmuje inny zakres czynności: od bardzo prostych, aż po kompleksowe przejęcie przez naszych specjalistów zarządzania całym środowiskiem klienta.
Wsparcie techniczne – Gold
Wsparcie techniczne Gold wykupywane jest per system (wirtualna maszyna). Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:
- bieżącą konfigurację i monitorowanie pracy wykorzystywanych przez użytkownika usług Cloudpoint
- bieżące monitorowanie funkcjonowania i wydajności oraz dokonywanie zmian w konfiguracji systemów operacyjnych,
- aktualizację systemów operacyjnych,
- reagowanie na usterki, awarie i problemy wydajnościowe,
- monitorowanie poprawności wykonywania kopii zapasowych danych Użytkownika,
- odzyskiwanie danych na życzenie Klienta lub w wypadku awarii,
Wsparcie techniczne Gold nie obejmuje zarządzania aplikacjami firm trzecich zainstalowanymi w ramach systemów operacyjnych.
Wsparcie techniczne – Platinum
Wsparcie techniczne Platinum wykupywane jest per system (wirtualna maszyna). Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:
- wszystkie czynności administracyjne dostępne w ramach Pomocy Technicznej Gold,
- zarządzanie aplikacjami firm trzecich zainstalowanymi w ramach systemów operacyjnych np. enova365, Sage Symfonia, ComarchXL, MS Exchange, Zimbra, SQL Server Joomla, WordPress, Owncloud etc.
Wsparcie techniczne – Security
Wsparcie techniczne Security wykupywane jest per instancja urządzenia bezpieczeństwa. Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:
- pełną administrację regułami i mechanizmami bezpieczeństwa,
- dokonywanie aktualizacji i backupy konfiguracji rozwiązania,
- monitorowanie wydajności,
- dokonywanie zmian w konfiguracji w ramach potrzeb klienta,
- zarządzanie log i wydobywanie z nich potrzebnych Klientowi informacji.
Wsparcie techniczne – Security User
Wsparcie techniczne Security User obejmuje:
- pełna administrację politykami i mechanizmami bezpieczeństwa w ramach usługi Cloudpoint Security,
- monitorowanie bezpieczeństwa użytkowników,
- dokonywanie zmian w konfiguracji w ramach potrzeb Klienta,
- zarządzanie logami wydobywanie z nich potrzebnych Klientowi informacji.
Wsparcie techniczne – User
Wsparcie techniczne User obejmuje:
- zarządzanie użytkownikami w usłudze katalogowej
- zarządzanie stacjami roboczymi użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów i bieżącej pracy
- zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi (np. drukarki) wykorzystywanymi przez użytkowników
- zarządzanie zabezpieczeniem stacji roboczych użytkowników świadczonym w ramach usługi Cloudpoint Security