Logotyp Enteo
zmiana5
01

WSPARCIE TECHNICZNE

W trosce o naszych klientów dążymy do zminimalizowania nakładów pracy i czasu poświęcanego przez nich infrastrukturze IT. Pragniemy także ograniczać ryzyko wystąpienia problemów technicznych związanych z usterkami oprogramowania. W związku z tym przygotowaliśmy szereg pakietów pomocy technicznej. Każdy z nich obejmuje inny zakres czynności: od bardzo prostych, aż po kompleksowe przejęcie przez naszych specjalistów zarządzania całym środowiskiem klienta.

Wsparcie techniczne – Gold

Wsparcie techniczne Gold wykupywane jest per system (wirtualna maszyna). Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:

  • bieżącą konfigurację i monitorowanie pracy wykorzystywanych przez użytkownika usług Cloudpoint
  • bieżące monitorowanie funkcjonowania i wydajności oraz dokonywanie zmian w konfiguracji systemów operacyjnych,
  • aktualizację systemów operacyjnych,
  • reagowanie na usterki, awarie i problemy wydajnościowe,
  • monitorowanie poprawności wykonywania kopii zapasowych danych Użytkownika,
  • odzyskiwanie danych na życzenie Klienta lub w wypadku awarii,

Wsparcie techniczne Gold nie obejmuje zarządzania aplikacjami firm trzecich zainstalowanymi w ramach systemów operacyjnych.

Wsparcie techniczne – Platinum

Wsparcie techniczne Platinum wykupywane jest per system (wirtualna maszyna). Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:

  • wszystkie czynności administracyjne dostępne w ramach Pomocy Technicznej Gold,
  • zarządzanie aplikacjami firm trzecich zainstalowanymi w ramach systemów operacyjnych np. Enova, Symfonia, ComarchXL, MS Exchange, Zimbra, SQL Server Joomla, WordPress, Owncloud etc.

Wsparcie techniczne – Security

Wsparcie techniczne Security wykupywane jest per instancja urządzenia bezpieczeństwa. Dostępne jest w wariancie 8×5 lub 24×7 i obejmuje:

  • pełną administrację regułami i mechanizmami bezpieczeństwa,
  • dokonywanie aktualizacji i backupy konfiguracji rozwiązania,
  • monitorowanie wydajności,
  • dokonywanie zmian w konfiguracji w ramach potrzeb klienta,
  • zarządzanie log i wydobywanie z nich potrzebnych Klientowi informacji.

Wsparcie techniczne – Security User

Wsparcie techniczne Security User obejmuje:

  • pełna administrację politykami i mechanizmami bezpieczeństwa w ramach usługi Cloudpoint Security,
  • monitorowanie bezpieczeństwa użytkowników,
  • dokonywanie zmian w konfiguracji w ramach potrzeb Klienta,
  • zarządzanie logami wydobywanie z nich potrzebnych Klientowi informacji.

Wsparcie techniczne – User

Wsparcie techniczne User obejmuje:

  • zarządzanie użytkownikami w usłudze katalogowej
  • zarządzanie stacjami roboczymi użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów i bieżącej pracy
  • zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi (np. drukarki) wykorzystywanymi przez użytkowników
  • zarządzanie zabezpieczeniem stacji roboczych użytkowników świadczonym w ramach usługi Cloudpoint Security

KONTAKT

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Cloudpoint

ul. Toruńska 155/328
85-950 Bydgoszcz

Formularz kontaktowy